Tisztelt Körmendi Lakosok!
2020. március 17-től (kedd) változik az ügyfélfogadás módja a Körmendi Közös Önkormányzati Hivatalban, valamint a hivatalban található NAV kirendeltségen. Arra kérjük tisztelt ügyfeleinket, hogy lehetőség szerint telefonon, levélben, e-mailben és elektronikusan intézzék ügyeiket! Kihelyezésre került továbbá egy postaláda a hivatal bejáratánál, ahova az ügyfelek bedobhatják hivatalos megkeresésüket.
Kivételt képez ez alól a halotti anyakönyv kiállítása, hiszen ez csak és kizárólag személyesen intézhető. Minden más esetben lehetőség szerint kerülendő a személyes kontaktus az ügyfelek és a hivatali dolgozók között. Az új ügyfélfogadási rend visszavonásig marad érvényben.
A Hivatal az alábbi telefonszámokon fogadja az bejelentéseket:
Általános ügyek: 94/592-929, 94/592-902
Műszaki ügyek: 94/592-918
Anyakönyv, hagyaték, kereskedelem: 94/592-924, 94/592-916, 94/592-901
Adó: 94/592-914, 94/592-919
NAV: 94/592-907
Elektronikusan az alábbi címeken érhető el a Hivatal:
Általános ügyek:
titkarsag@kormend.hu
Műszaki ügyek:
varosfejlesztes@kormend.hu
Anyakönyvi ügyek:
korpics.bernadett@kormend.hu
Hagyaték ügyek:
lukacs.melinda@kormend.hu
Kereskedelem:
toth.nora@kormend.hu
Helyi adó:
adocsoport@kormend.hu
NAV: az online ügyintézés ügyfélkapun lehetséges
Megértő közreműködésüket köszönöm!
Dr. Stepics Anita
Jegyző