Hírek, aktuális / Telefonos ügyintézés egyszerűbben

2020-03-29 08:36:47
Telefonos ügyintézés egyszerűbben
 
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) egyszerűsítette az egyedi azonosítószámok igénylését, amire az egyedi adóügyek telefonos intézéséhez van szükség az Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszerben (ÜCC).

Az online nyomtatványkitöltő használatához csupán ügyfélkapu-regisztráció szükséges. A szolgáltatás a https://onya.nav.gov.hu linken érhető el, akár mobil eszközről is, ahol belépéskor az ügyfélkapus azonosító adatok megadása után telefonos ügyintézési kérelmét az Új nyomtatvány/Kérelmek/TEL adatlap kiválasztásával és kitöltésével indíthatja el.
Kérelme alapján a NAV a következő napon megküldi Önnek ügyfélkapujára a telefonos ügyintézési azonosításhoz szükséges PIN-kódot.

Kérjük, hogy az Ön és munkatársaink biztonsága érdekében a személyes megjelenés helyett a telefonos ügyintézési szolgáltatást vegye igénybe.

Felelős döntését, megértő közreműködését köszönjük!
 

Eseménynaptár

Hírek, aktuális

2024-04-20 08:22

Egy nap azért, hogy később még sok legyen

Ismeretátadó, egészségmegőrzési tanácsokTovább

2024-04-20 08:13

Palavesszőtől a digitális tábláig

kiállításnyitóTovább

2024-04-20 08:10

50 éves jubileumi gála

MeghívóTovább

2024-04-20 08:07

Sok kicsi sokra megy

SZJA 1 %Tovább

További hírek

Kövessen minket Facebookon is Felhívások Értesítések

Partnereink